بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


چند خطی به یاد اسطوره

 اناالله واناالیه راجعون 


عمو؛سلام....

اصلا چه سلامی چه علیکی؟ عمو اسطوره رفت؟ عمو ناصر خان حجازی رفت؟ عمولاشخورها به کار کثیفشان که میخواستند رسیدند؟عمو باید نام این افرادی که همچون مرده خورهای که بجان این ملت افتادن و فقط قصد ونیتشان پرکردن جیبشان است را باید در روزنامه بنویسی تا مردم بدانند که این افراد چه کسانی هستند؟عمو چرا خوبان را خدا زود می برد و این عوضی ها را نگه می دارد،تا افت جامعه باشند و خون ملت را تو شیشه کنند؟عمو روزنامه پرسپولیس تیتر زده بود اسطوره قرمز و آبی نداره!بعد عکس ناصر خان را با لباس قرمز رنگ در کنار تیرک دروازه چاپ کرده بودند؟ عمو دیروز دو تا قرمزی در وبلاگم پیام گذاشته بودن که اسطوره پول بیت المال را خورده بود که اینطوری شده بود؟عمو یک پیام دیگه داشتم که نوشته بود می خواست اینقدر سیگار نکشه تا به این روز نیافته!عمو پیام داشتم که.....!عمو اینها اصلا آدم هستند یا بخاطر نداشتن اسطوره در حد حجازی ما داشتند،حسادت می کردند؟!عمو یکی از این قرمزها پیام داده بود ما اسطوره هایمان باقری،دایی ،مهدوی کیا و خوب نگاه کن ببین نام کی رو می نویسم: "سامان آقا زمانی" هستند!بعد نوشته بود:یادم رفت شما هم اسطوره ای دارید بنده خدا ناصر خان حجازی اسطوره بدی هم نیست....!!عمو خودم جوری جوابشون را دادم که دیگه از این غلطها نکنن. بهشون گفتم شما در تاریخ 40ساله باشگاهتان با ذربین هم بگردید یک نفر مثل ناصر خان ما پیدا نمی کنید.شمای که اسطوره ات علی دایی است و میگوید حجازی پول بیت المال را خورده و...مگر علی دایی شما نبود که می خواست برای قرار داد نداشته اش با فدراسیون کلی پول بگیره و این پول مال بیت المال بود یا ناصر خان ما که برای چندر قاض رفت بنگلادش مربیگری کنه تا بتونه برای زن و بچه هایش یک زندگی معمولی ردیف کنه؟عمو حالم خرابه و می خواهم گریه کنم و خودم را خالی کنم.این جمله آخرم را بگم و برم .

عمو ناصرخان جسمش از میان رفته ولی نامش از قلب ما که خارج نشده ؟عمو به بچه ها بگید جام حذفی را بگیرند تا آخرین تلاش ناصرخان برای تیمش با جام همراه بوده باشه.این تیم ناصرخانه و امسال رئیس کمیته فنی تیم ما بوده.پس با جام قهرمانی و حک کردن نام اسطوره بر آن با اسطوره وداع باشکوهی داشته باشیم.در آخر این ضایعه بزرگ و رجعت روح ملکوتی ناصر حجازی را به تمام فوتبال دوستان و بخصوص هواداران استقلال و مجموعه عوامل این باشگاه مردمی را تسلیت عرض میکنم.

وعده ما حضور میلیونی در تشیع جنازه اسطوره .

این مطلب را درست در اولین شب مرگ ناصر حجازی نوشته بودم .

اگر توجه کنید روزهای بعد از مرگ ناصرخان از طرف باشگاه استقلال اعلام شد که می خواهند با گرفتن جام حذفی،آنرا به روح پاک ناصر خان تقدیم کنند و  . . . .

این مطالب را جهت ارائه کردن سندی جهت کسانی که پیام می دهند و می گویند دست به کپی برداردب من از مطالب روزنامه ها حرف نداره !

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 7 / 1390برچسب:اسطوره,لاشخوران,منافع ,قرمزها,روزنامه پیروزی,مرگ اسطوره, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com